Politici de returnare – Hivas.ro
Produsele achizitionate se pot returna conform O.G. 34/2014.
Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator.
La Hivas.ro produsele se pot returna in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc).
RETUR GRATUIT
Pentru returnarea produselor comercializate de HIVAS SRL ne puteti contacta telefonic la numarul 0742877586, sau expediati produsele la adresa Str.I.L.Caragiale, nr.2A, nr.251, Busteni, jud. Prahova.
Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand una din urmatoarele metode: SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuata prin urmatoarele metode: ramburs sau predare personala la punctele de lucru Hivas.
Exemplu de returnat produs prin curier: Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs prin Fan Courier:
- Trebuie sa sunati la curier Fan Courier 9336 , sa le transmiteti ca aveti de livrat un colet .
- Ambalati produsul intr-o cutie corespunzatoare si asigurati-l astfel incat sa fie livrat in conditii optime.
- Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca solicitati pentru primirea banilor inapoi, acestia se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: retur@hivas.ro unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia..
- 4. Date returnare:
- Adresa de mail: office@hivas.ro
- Telefon: 0742 435 966
- Program de lucru : Luni-Vineri 09:30- 17:00Suma inapoiata nu include transportul.Hivas S.R.L isi rezerva dreptul de a supune produsul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 2 zile. In cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul confirmarii autenticitatii produsului.In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. HIVAS S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea produsului cu altul, se va returna contravaloarea produsului, conform conditiilor aratate mai sus.
- Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte:
- Produsul va fi returnat impreuna cu factura de achizitie si certificatul de garantie in original.
- Trebuie mentionat ca termenul legal de returnare a banilor este de 30 zile.
Serviciul Deschidere Colet la Livrare – Hivas.ro
Serviciul de deschidere a coletului la livrare consta in verificarea interiorului coletului inainte de a plati curierului suma datorata pentru produsul comandat. In cazul in care produsul este conform asteptarilor tale, faci plata catre curier, conform planului. In cazul in care produsul nu este ceea ce te astepti, predai coletul catre curier si iti retii banii. Daca plata a fost facuta online sau in avans, este nevoie sa ne anunti pentru a putea stabili impreuna daca doresti sa iti alegi un alt produs sau daca doresti ca banii sa iti fie returnati.
Acest serviciu este disponibil numai pentru cei care solicita aces lucru, specificand la detalii ca doresc sa verifice coletul inainte de a plati.
Costul acestui serviciu este de 5 lei/colet.
Reclamatii – Hivas.ro
Daca ati avut dificultati in relatia cu Hivas va rugam sa ne transmiteti feedback-ul dvs.
Orice conflict aparut intre client si companie se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila. Daca problema dvs. nu poate fi rezolvata cu ajutorul persoanei de contact cu care discutati, ne puteti scrie pentru o solutionare corecta la email : reclamatie@hivas.ro, persoana de contact: Zoe Paun. Veti primi raspuns in 1-2 zile lucratoare.
Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre:
- Hivas.ro, trimitand email sau sunand la unul dintre numerele de telefon afisate pe pagina de contact.
- Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
Garantia Produselor
Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii. Drepturile consumatorilor sunt in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 si OG 21/1992 Cumparatorul a verificat inventarul de livrare a produsului , integritatea sigiliilor , a partilor casante mobile si imobile In cazul lipsei conformitatii , consumatorului i se garanteaza aducerea produsului la conformitate prin reparare sau inlocuire,in conformitate cu prevederile art.11.din legea 449/2003 Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie: • Interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate de catre producator/importator • Deteriorarile tehnice,mecanice si plastice ale produselor datorate incendiilor,accidentelor de orice fel,vibratiilor,intemperiilor sau neglijentei in utilizare • Schimbarea starii originale a produsului ,deteriorari ale componentelor exterioare: curea, geam, carcasa remontor , bratara. • Daca a avut loc ruperea sau desfacerea carcasei produsului si modificarea sau inlocuirea pieselor din interiorul lor. • Perioada de garantie este de 2 ani de la data cumpararii produsului • Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei produselor. • Nu fac obiectul garantiei defectele aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produsului in conditii normale. In cazul ceasurilor cu mecanisme quartz bateria este montata inaintea plecarii din fabrica, de aceea perioada ei de functionare din momentul vanzarii poate fi inferioara celei de garantie. Schimbarea bateriei se va face doar la un service autorizat. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator. Dupa acest termen produsele comandate nu pot fi returnate decat in cazul in care sunt defecte.