Termeni si conditii

Termeni si conditii
Utilizarea site-ului www.HIVAS.ro (implica acceptul dumneavoastra in mod expres si neechivoc al termenilor si conditiilor de utilizare definite mai jos.
Plasarea unei comenzi catre Hivas.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile Hivas
Informatiile furnizate catre HIVAS .ro sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduce , conform legilor in vigoare. HIVAS.ro nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata. HIVAS.ro isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.
Preturile produselor sunt actualizate zilnic. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii, inclusiv dupa confirmarea disponibilitatii produsului. Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in LEI si includ TVA ( 19% ). Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre furnizori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.
Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 20% din valoarea produsului.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. HIVAS.ro va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare. In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte, din cauza unor erori tipografice, erori in stabilirea preturilor sau informatiile primite de la furnizori despre produs se dovedesc a fi gresite, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in prealabil. In acest caz banii vor fi returnati in cel mai scurt timp.
Ne rezervam dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare prealabila. HIVAS.ro isi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat ( agresiv, licentios etc. ) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.
HIVAS.ro isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura site-ului in orice moment si fara nevoie de preaviz.
Furnizarea datelor corecte ale utilizatorilor este obligatorie, acestea fiind necesare desfasurarii in bune conditii a activitatilor de facturare si livrare a produselor comandate. Refuzul dumneavoastra sau oferirea de informatii false face imposibila desfasurarea livrarilor de produse, iar HIVAS.ro este absolvit de orice vina in desfasurarea incorecta a comercializarii de produse catre dumneavoastra.
HIVAS.ro si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare in ceea ce priveste preturile, caracteristicile sau imaginile produselor. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, HIVAS.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva si de a anunta clientul in cel mai scurt timp posibil despre eroarea aparuta.
Pretul final platit de client este format din pretul produsului si cheltuielile de expeditie. HIVAS.ro nu percepe nici o taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului.
Finalizarea contractului de achizitie – Comanda facuta de Cumparator este un act cu efecte juridice, cu conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre Vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre Vanzator intre parti este incheiat un contract cu efecte juridice si cu drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in conditiile generale de afaceri, care sunt parte integrala din acest contract.
Termeni si conditii – Intelegerea contractuala dintre Vanzator si Cumparator in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termeniii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul finalizarii contractului de achizitie. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre Vanzator. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.
Drepturile Utilizatorului ( Cumparatorului )
Prin accesarea domeniului www.HIVAS.ro utilizatorul accepta termenii si conditiile enumerate pe aceasta pagina. Accesarea si utilizarea acestui domeniu presupune ca se asuma riscul si responsabilitatea totala pentru utilizarea sa. Conform legilor in vigoare, comanda facuta pe acest website se considera un contract intre utilizator si administratorul site-ului Hivas.ro si trebuie executata de către ambele parti. Aceasta inseamna ca Hivas.ro se obliga sa livreze produsele sau serviciile comandate, iar utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea comenzii. Clientul, nu este exonerat de obligatia de plata a cheltuielilor de curierat tur-retur in cazul in care, produsele sunt trimise si neridicate in termen de 5 zile de la confirmarea livrarii.
Livrarea Produselor
Livrarea comenzilor se poate face :
• 1. Prin Curier Rapid ( FAN COURIER , coletul ajunge in 24-48 de ore daca produsele se afla pe stoc sau din momentul in care produsele ajung la noi de la diversi furnizori ). Plata rambursului si a taxelor se face in momentul primirii coletului la destinatie sau la sediul firmei de curierat . Rambursul reprezinta pretul produsului/produselor + taxa de transport . Se va expedia coletul prin curier,FAN COURIER ,obligatoriu in toate orasele si comunele aflate in raza de acoperire

Garantia produselor
TERMENI GENERALI:
Toate produsele comercializate de site-ului HIVAS.ro beneficieaza de garantie de 24 luni. Produsele sunt originale, contin toate elementele producatorului ( cutie, manual utilizare ) si vin insotite de factura fiscala si certificat de garantie. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu legile O.G. 21/1992 , O.G. 174/2008 si Legea 449/2003 si nu afecteaza drepturile consumatorilor. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar de serie sau ambalaj ), impreuna cu accesoriile si documentele aferente: factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.Garantia bunurilor si serviciilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de S.C. HIVAS S.R.L., se solutioneaza la sediul societatii prezentat in pagina de contact. Produsele insotite de certificate de garantie ale producatorilor sau ale furnizorilor beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora. Conditiile de acordare a garantiilor in acest caz pot varia in functie de producator sau furnizor si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator sau furnizor, la nivel national. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.Va rugam sa ne contactati inainte de a trimite un produs in garantie pentru a stabili defectiunea si gradul acesteia, deoarece este posibil sa fie o problema ce nu va necesita trimiterea produsului in service.
Calitatea produselor este certificata de catre producatorul/furnizorul international/national al acestora.Vanzatorul acorda Consumatorului o garantie comerciala independenta si suplimentara fata de garantia acordata prin lege. Garantia comerciala nu acopera lipsa de conformitate a produsului, pentru care se acorda o garantie in limita termenului de doi ani de la data cumpararii acestuia. In cazul in care producatorul international al produsului a proiectat si a construit produsul pentru o durata medie de utilizare, si aceasta este mai mica de doi ani, termenul de doi ani se reduce la aceasta durata . Drepturile conferite consumatorului prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora nu sunt afectate prin garantiile oferite.Pentru a putea beneficia de garantia comerciala, orice deficienta acoperita prin aceasta garantie trebuie reclamata in termen de maxim 30 de zile de la data cumpararii produsului.Cu exceptia remedierilor necesare pentru deficientele produsului cauzate de lipsa acestuia de conformitate sau de defectele acestuia de material sau de fabricatie, orice garantie legala nu acopera deficientele ori daunele directe sau indirecte produse ca urmare a folosintei sau a lipsei de folosinta a produsului, generate prin actiuni sau inactiuni precum: transport, manipulare, depozitare, purtare, pastrare, folosire, intretinere etc. (de exemplu, in timpul unor astfel de actiuni sau inactiuni se pot produce daune ori deficiente prin: lovire, soc, zgariere, curatare – cu obiecte ascutite, taioase, abrazive, substante chimice etc.- miscari sportive, profesionale sau casnice etc.); interventii efectuate asupra produsului fara autorizarea producatorului sau a furnizorului international al produsului; nerespectarea instructiunilor comunicate prin orice mijloace de catre vanzator sau service ; supunerea produsului la variatii bruste de temperatura si/sau umiditate; aducerea produsului in contact cu medii distructive (praf, fum, abur, solventi, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice agresive, produse de curatare, clor sau substante care contin clor – inclusiv continut in cantitati distructive in apa curenta sau in apa de piscina, ploaie acida etc.); uzura; expunerea ceasului in apropierea magnetilor sau a diverselor aparate care genereaza campuri electrostatice sau electromagnetice, cum ar fi boxele audio, telefoanele mobile, computerele, televizoarele, frigiderele, etc sau in afara intervalului de temperatura (de regula 5°C ÷ 35°C) in care acesta poate functiona fara aparitia unor deficiente ale mecanismului; setarea datei ceasului intre orele 09.00 p.m. si 02.00 a.m. deoarece este posibila deteriorarea mecanismului sau; mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului si nesolicitarea schimbarii acesteia de catre service atunci cand apar primele semne de functionare anormala.
Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce daune ori deficiente la suprafata produsului sau in structura profunda a acestuia, unde pot aparea pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi etc.Pentru a se putea bucura de folosinta indelungata a produsului si pentru a fi indreptatit sa beneficieze de orice garantie legala, consumatorul trebuie sa evite astfel de actiuni/inactiuni si sa respecte instructiunile comunicate prin orice mijloace de catre vanzator .
TERMENI SI CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI:
Va rugam sa studiati certificatul de garantie si manualul produsului unde aveti instructiunile de folosire inainte de a-l utiliza. Nu depasiti limitele pentru care produsul a fost conceput intrucat aceasta poate duce la pierderea garantiei.
Produsele comercializate de S.C.Hivas S.R.L. sunt originale, insotite de cutie, factura, certificat de garantie si manual, acestea beneficiind de o garantie de 2 ani, valabila incepand din momentul achizitionarii produsului. Garantia produselor este valabila numai insotita de certificatul de garantie si de factura fiscala. Ea acopera defectele aparute ca vicii ascunse, defecte de fabricatie, defecte aparute in urma unei utilizarii corespunzatoare. Reparatiile nu trebuie sa depaseasca pretul de achizitie al produsului. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului / expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Garantia oferita ceasurilor achizitionate de pe www.hivas.ro se refera doar la mecanismul produsului. Garantia nu cumprinde geamul, cureaua sau bratara dupa caz, materialul carcasei, bateria pentru modelele avand mecanism quartz. Termenul de garantie pentru bateria ceasului este de 60 de zile calendaristice din momentul emiterii facturii fiscale. In cazul in care defectul reclamat nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul afecteaza mecanismul ceasului bunul primeste respingere de garantie.
Pentru modelele de ceasuri cu pietre, Conform legii 449/2003, art.11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea produsului din motivul caderii pietrelor.Aceasta garantie nu include deteriorarea provocata ceasului din cauza accidentelor, a neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acestuia sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de material sau de manopera.
Aceasta garantie include doar faptul ca ceasul merge, mecanismul, limbile indicatoare si cadranul ceasului. Orice reparatii la aceste parti se vor efectua in mod gratuit sau se va inlocui in conditiile OG nr.21/1992 revizuita, daca se comfirma faptul ca un defect de material sau de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari, mai degraba decat utilizarea necorespunzatoare a ceasului de catre comparator. In cazul inlocuirii, producatorul nu garanteaza ca va fi livrat acelasi model de ceas. Daca nu este disponibil acelasi model, se va livra un model similar avand valoare echivalenta. Garantia pentru ceasul de inlocuire livrat va fi valabila pe o perioada de doi ani de la data livrarii.
Conform O.G. 21/1992, garantia consta in remedierea gratuita a deficientelor aparute la produsul in cadrul termenului de garantie si care nu sunt imprumutabile consumatorului. Conform aceleiasi ordonante, vanzatorul este obligat, la cererea consumatorului sa inlocuiasca produsul sau sa restituie contravaloarea acestuia, numai in cazul in care timpul de nefunctionare al produsului, din cauza deficientelor aparute in cadrul termenului de garantie, depaseste 10% din acest termen. Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului, se face numai dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia si numai daca aceasta situatie nu este imputabila cumparatorului. Reparatiile de service pentru piesele care nu sunt incluse in aceasta garantie, cum ar fi inlocuirea bateriilor, sticlei, carcasei, butonului, bratarii sau curelei vor fi facturate cumparatorului.
1. Garantia nu acopera defecte survenite datorita unei utilizari necorespunzatoare si anume:
• Nerespectarea clasei de rezistenta apa a produsului si depasirea acestor limite;
• Defecte datorate socurilor mecanice in cazul in care produsele nu au specificata o astfel de rezistenta;
• Orice fel de interventii neautorizate asupra mecanismului ceasului atrag anularea garantiei;
• Defecte mecanice ( lovituri, crapaturi, ciobiri, componente si piese arse sau plesnite, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate);
• Oxidarea suprafetelor metalice datorita unei aciditati crescute a pielii ( corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice );
• Defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);
• Pentru ceasurile cu bratara de piele , silicon sau metal ( titan, otel , inox ) evitati interactiunea cu focul, apa, detergenti sau produse petrochimice care pot afecta textura materialului ; Pentru ceasurile cu bratari rigide, casabile ( ceramica sau sticla ) evitati orice fel de lovituri , socuri sau teste de rezistenta care pot duce la afectarea integritatii sau chiar la ruperea bratarii. Mentionam faptul ca garantia cuprinde strict partea de mecanism.
• Supunerea la variatii mari de temperatura a acestora, prezenta de arsuri, topiri;
• Prezenta in interiorul ceasului a lichidelor, metale, corpuri straine;
• Nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;
• Deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
• Durata de viata a bateriei ( bateria consumata dupa exirarea termenului de garantie de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii );
• Deteriorari derivate din uzura, vechime ( zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale );
• Defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare ( interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului).
2. Garantia devine nula in urmatoarele situatii:
• Reclamatia nu este insotita de certificatul de garantie si factura fiscala;
• Pierderea certificatului de garantie;
• Bunul primeste respingere de garantie.
3. Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:
• Repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor mecanismului defect;
• Inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.
4. Recomandari de protejare si intretinere:
• Nu trageti niciodata coroana daca ceasul nu este uscat complet si nu folositi butoanele sau coroana cand ceasul este in apa sau este umed;
• Daca este condens in interiorul ceasului, trageti coroana in pozitie externa si puneti ceasul la uscat, in loc cat mai cald si lipsit de umiditate;
• Pastrati ceasul intr-un loc cat mai uscat pe durata transportului sau a depozitarii;
• Evitati diferentele de temperatura. Acestea produc condens in interiorul ceasului;
• Daca ceasul are baterie si nu il purtati o perioada mai indelungata de timp, este recomandabil ca pentru perioada cat depozitati ceasul sa scoateti bateria din ceas;
• Pentru a curata ceasul folositi o carpa moale inmuiata intr-o solutie moderata de detergent neutru. Nu folositi niciodata detergenti volatili;
• Verificati din timp in timp starea curelei sau a bratarii, precum si a axelor telescop care sustin carcasa. Scad astfel sansele de a pierde ceasul de la mana prin deteriorarea accidentala a acestora;
• Nu expuneti ceasul la variatii de temperatura mari sau la umiditate, la soare sau campuri magnetice;
• Intotdeauna dupa inot, clatiti ceasul cu apa calduta si folositi o carpa moale pentru uscare. Asigurati-va ca inainte de clatire coroana este insurubata, iar indicatorii cronografului (daca este cazul) sunt in pozitia initiala. Nu activati functia cronograf si nu schimbati data si ora sub apa. Daca apa este sarata este indicat sa spalati ceasuri cu sapun si cu apa calduta;
• De asemenea se recomanda efectuarea unei revizii tehnice la fiecare 2 ani.
5. Contraindicatii:
• Evitati contactul pe termen indelungat cu detergenti de orice tip, deoarece pot sa atace garniturile, bratarile din piele;
• Nu folositi produsele cosmetice in timp ce purtati ceasul la mana, intai va asigurati ca dupa ce ati folosit o crema de corp aceasta a intrat in piele apoi puneti ceasul la mana;
• Nu folositi ceasul cand faceti activitati ce implica expunere indelungata la apa, apa sub presiune, jeturi de apa daca acesta nu este rezistent la apa, conform specificatiilor din fabrica;
• Nu schimbati niciodata data intre orele 20:00 – 04:00. Puteti strica mecanismul;
• Este interzisa setarea orei si a calendarului prin rotirea indicatoarelor in sens invers al acelor de ceasornic (de la dreapta la stanga);
• Este general acceptat ca unele ceasuri sa isi schimbe automat data intre orele 00:00 – 04:00;
6. Protectia la umiditate
Unul dintre cei mai importanti parametri ai ceasurilor este gradul de protectie fata de umiditate si apa in general. Standardele existente in acest domeniu in momentul actual clasifica ceasurile in mai multe categorii in functie de acest parametru. Producatorul specifica gradul de protectie la umiditate si apa al ceasului prin inscriptionarea pe capacul acestuia sau pe cadran a unui text de tipul „Water Resistant”/”Water Resistant 30 M” sau „Water Resistant 50 M” sau „Water Resistant 100 M” sau „Water Resistant 200 M” etc.

Despre Hivas

S.C Hivas SRL –  Companie infiintata in anul 1994 – Importator si distribuitor de ceasuri si accesorii GSM.

Nr. Inr. Registrul Comertului J17/2712/1994,
Cod unic de inregistrare RO 6441260
Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 251, Incinta Shopping City Galati—Romania
Sediu: Str. Mesteacanului , nr.1
Banca BCR Traian Galati
Localitatea Galati- Romania
Program livrari: Luni-Vineri -10:00 – 15:30
Program asistenta: Luni-Duminca -10:00 – 21:00
Telefon: +40742.877.586
E-mail: office@hivas.ro

Politica de Confidentialitate

Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Ne angajăm să asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, prin urmare vom prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele noastre, prin site-ul nostru web.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.
Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm
În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel: Când vă creați un cont sau cand plasați o comandă, ne transmiteți: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, număr de telefon. În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) din pagina web Hivas.ro aveți posibilitatea să adăugați informații suplimentare, precum: număr telefon, adresa de e-mail, adresa de livrare, adresa de facturare.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.
Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri: Pentru prestarea serviciilor Hivas în beneficiul dvs. Acest scop general poate include, după caz, următoarele:
Crearea și administrarea contului în cadrul paginii web hivas.ro
Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;
Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;
Returnarea produselor conform prevederilor legale;
Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între Hivas și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația fiscală și contabilă.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în site-ul hivas.ro Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.
Luăm în serios protecția informațiilor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private și vă asigurăm că nu le vom folosi în alt scop, că nu le vom distribui și nici nu le vom dezvălui terților, de niciun fel.
Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal
După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari: furnizorilor de servicii de curierat;
În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Ce drepturi aveți
Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.
Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care: acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau dați curs unui drept legal de a vă opune; sau acestea au fost prelucrate ilegal; sau ne revine o obligație legală în acest sens.
Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:pentru respectarea unei obligații legale; sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Plângeri
Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania, Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail:anspdcp@dataprotection.ro
Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.
Obligatiile Hivas legate de produsele si serviciile proprii sunt reglementate exclusiv de acordurile conform carora sunt livrate. Nici un material de pe acest site nu trebuie interpretat in sensul alterarii acestor acorduri. Hivas isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment si fara a anunta in prealabil materialele si serviciile de pe acest site, produsele si preturile descrise in acestea. Exista posibilitatea ca materialele, produsele respectiv informatiile, fotografiile si preturile acestora sa nu fie updatate la zi.
Drepturi de autor (COPYRIGHT)
Intregul continut al site-ului : imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date – sunt proprietatea S.C. Hivas S.R.L. si este aparat de „Legea drepturilor de autor” si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusiva a Hivas si este protejata de aceleasi legi. Folosirea fara acordul scris a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

Garantia produselor?

Garantia produselor
Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii.
Drepturile consumatorilor sunt in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 si OG 21/1992.
Cumparatorul a verificat inventarul de livrare a produsului , integritatea sigiliilor , a partilor casante mobile si imobile
In cazul lipsei conformitatii, consumatorului i se garanteaza aducerea produsului la conformitate prin reparare sau inlocuire,in conformitate cu prevederile art.11.din legea 449/2003.
Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie:
• Interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate de catre producator/importator.
• Deteriorarile tehnice, mecanice si plastice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare.
• Schimbarea starii originale a produsului, deteriorari ale componentelor exterioare: curea, geam, carcasa remontor , bratara.
• Daca a avut loc ruperea sau desfacerea carcasei produsului si modificarea sau inlocuirea pieselor din interiorul lor.
• Perioada de garantie este de 2 ani de la data cumpararii produsului.
• Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei produselor.

Garantia nu acopera urmatoarele situatii:
• produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
• produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;
• defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. schimbarea datei ceasului in intervalul orar 20:00 – 04:00, aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc);
• nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;
• deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
• deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);
• orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;
• corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);
• defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a produsului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);
• durata de viata a bateriei;
• Nu fac obiectul garantiei defectele aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produsului in conditii normale. In cazul ceasurilor cu mecanisme quartz bateria este montata inaintea plecarii din fabrica, de aceea perioada ei de functionare din momentul vanzarii poate fi inferioara celei de garantie.
Schimbarea bateriei se va face doar la un service autorizat.

Returnarea produselor?

Politici de returnare – Hivas.ro

Produsele achizitionate se pot returna conform O.G. 34/2014.

Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator.

 

La Hivas.ro produsele se pot returna in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc).

RETUR GRATUIT

Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand una din urmatoarele metode: SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuata prin urmatoarele metode: ramburs sau predare personala la punctele de lucru Hivas.

Exemplu de returnat produs prin curier: Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs prin Fan Courier:

  1. Trebuie sa sunati la curier Fan Courier 9336 , sa le transmiteti ca aveti de livrat un colet .
  2. Ambalati produsul intr-o cutie corespunzatoare si asigurati-l astfel incat sa fie livrat in conditii optime.
  3. Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca solicitati pentru primirea banilor inapoi, acestia se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: retur@hivas.ro unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont.
  4. Date returnare:
  • Adresa: str. George Cosbuc, nr. 251, incinta Shopping City Galati
  • Adresa de mail: orologerie@hivas.ro
  • Telefon: 0742 435 966
  • Program de lucru : Luni-Vineri 09:30- 17:00. Suma inapoiata nu include transportul. Hivas S.R.L isi rezerva dreptul de a supune produsul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 2 zile.  In cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul  confirmarii autenticitatii produsului. In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. HIVAS S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea produsului cu altul, se va returna contravaloarea produsului, conform conditiilor aratate mai sus.
  • Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte:
  • Produsul va fi returnat impreuna cu factura de achizitie si certificatul de garantie in original.
  • Trebuie mentionat ca termenul legal de returnare a banilor este de 30 zile.

Returnarea sau refuzarea marfii
Vanzatorul garanteaza ca produsul primit este cel a carui poza este expusa pe site si corespunde caracteristicilor. Puteti solicita detalii suplimentare inainte de comanda.
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 15 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 15 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator. Dupa acest termen produsele comandate nu pot fi returnate decat in cazul in care sunt defecte.
Refuzul nejustificat de receptie a bunurilor comandate de catre Client si implicit a efectuarii platii catre companie da dreptul acesteia sa solicite de la Client repararea tuturor prejudiciilor cauzate, inclusiv plata beneficiilor de care compania a fost lipsita.
Informatii legislative
• Legea comertului electronic – 365/2002;Ordinul 16/2003 al MCTI privind procedura de avizare a instrumentelor de plata cu acces la distanta, de tipul aplicatiilor Internet-banking sau home-banking;
• Legea 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta;
• Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta;
• Hotarirea Guvernului nr. 1308 din 11/20/2002 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 365/2002 privind comertul electronic;
• Legea privind clauzele abuzive incheiate intre comercianti si consumatori, nr. 193/2000;
• Legea pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date – 677/2001;Ordin nr. 1453 din 1 martie 2001 privind ocupatia de Designer pagini web;
• Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe;
• Dispozitii privind Prevenirea si combaterea criminalitatii informatice (Titlul III din Legea 161 din 19/04/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei – Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 279 din 21/04/2003).

Cum platesc?

Plata se face ramburs.

Contravaloarea coletului se plateste curierului care livreaza. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.

Livrarea

Livrarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei

Modalitati livrare produse
Livrarile se fac zilnic (Luni – Vineri) intre orele 10:00 si 17:00.
Livrarea se efectueaza, prin intermediul firmei de curierat FAN Courier
Pentru localitatile care se afla in afara retelei FAN COURIER – Nu se livreza.

Comenzile mai mari de 300 lei beneficiaza de transport gratuit.
Valoarea transportului – 18 lei in toate locatiile FAN
Termenul de livrare
In mod obisnuit, pentru comenzile emise luni-vineri, pana in ora 15:00, termenul de livrare al produselor afisate in magazinul www.hivas.ro este de aproximativ 24 ore in toate locatiile FAN Courier.
In cazurile in care produsele comandate nu se afla pe stoc, veti fi contactat pentru a vi se confirma termenul de livrare.
In conditii speciale termenul de livrare poate fi depasit, dar va vom anunta in prealabil despre aceasta situatie.
Orice termen de livrare sau promisiune oferita direct dumneavoastra de catre reprezentantii firmelor de curierat rapid este relativa si trebuie considerata ca atare, Hivas nu isi asuma nici o raspundere pentru aceste promisiuni.
La livrare, produsele pot fi insotite de urmatoarele documente:
• factura fiscala in original,
• certificate de garantie emise de producatori sau importatori (daca este cazul),
• instructiuni /manual de utilizare.
Produsele se livreaza in ambalaj. Nu garantam disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate in magazinul www.hivas.ro, din acest motiv ne asumam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta a importatorului/producatorului sau daca acesta nu il mai are in stoc.

Primirea produselor
Va rugam sa verificati coletul inainte de preluare si este de preferat sa il deschideti in fata reprezentantului firmei de curierat. In cazul in care este deteriorat, nu preluati si va rugam sa ne anuntati. Orice reclamatie referitor la starea fizica a coletului dupa plecarea curierului, nu mai este valabila.

Reclamatii

Daca ati avut dificultati in relatia cu Hivas va rugam sa ne transmiteti feedback-ul dvs.

Orice conflict aparut intre client si companie se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila. Daca problema dvs. nu poate fi rezolvata cu ajutorul persoanei de contact cu care discutati, ne puteti scrie pentru o solutionare corecta la email : orologerie@hivas.ro, persoana de contact: Zoe Paun. Veti primi raspuns in 1-2 zile lucratoare.

Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre: