Termeni si conditii

Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Ne angajăm să asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, prin urmare vom prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele noastre, prin site-ul nostru web.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel: Când vă creați un cont sau cand plasați o comandă, ne transmiteți: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, număr de telefon. În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) din pagina web Hivas.ro aveți posibilitatea să adăugați informații suplimentare, precum: număr telefon, adresa de e-mail, adresa de livrare, adresa de facturare.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.

Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri: Pentru prestarea serviciilor Hivas în beneficiul dvs. Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

  • Crearea și administrarea contului în cadrul paginii web hivas.ro
  • Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;
  • Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;
  • Returnarea produselor conform prevederilor legale;
  • Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între Hivas și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația fiscală și contabilă.

Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în site-ul hivas.ro Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

Luăm în serios protecția informațiilor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private și vă asigurăm că nu le vom folosi în alt scop, că nu le vom distribui și nici nu le vom dezvălui terților, de niciun fel.

Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:  furnizorilor de servicii de curierat;

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveți

Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care: acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau dați curs unui drept legal de a vă opune; sau acestea au fost prelucrate ilegal; sau ne revine o obligație legală în acest sens.

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:pentru respectarea unei obligații legale; sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Plângeri

Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania, Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail:anspdcp@dataprotection.ro

Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

Obligatiile Hivas legate de produsele si serviciile proprii sunt reglementate exclusiv de acordurile conform carora sunt livrate. Nici un material de pe acest site nu trebuie interpretat in sensul alterarii acestor acorduri. Hivas isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment si fara a anunta in prealabil materialele si serviciile de pe acest site, produsele si preturile descrise in acestea. Exista posibilitatea ca materialele, produsele respectiv informatiile, fotografiile si preturile acestora sa nu fie updatate la zi.

Drepturi de autor (COPYRIGHT)
Intregul continut al site-ului : imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date – sunt proprietatea S.C. Hivas S.R.L. si este aparat de „Legea drepturilor de autor” si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusiva a Hivas si este protejata de aceleasi legi. Folosirea fara acordul scris a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

Garantia produselor?

Garantia produselor
Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii.
Drepturile consumatorilor sunt in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 si OG 21/1992
Cumparatorul a verificat inventarul de livrare a produsului , integritatea sigiliilor , a partilor casante mobile si imobile
In cazul lipsei conformitatii , consumatorului i se garanteaza aducerea produsului la conformitate prin reparare sau inlocuire,in conformitate cu prevederile art.11.din legea 449/2003
Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie:
• Interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate de catre producator/importator
• Deteriorarile tehnice,mecanice si plastice ale produselor datorate incendiilor,accidentelor de orice fel,vibratiilor,intemperiilor sau neglijentei in utilizare
• Schimbarea starii originale a produsului ,deteriorari ale componentelor exterioare: curea, geam, carcasa remontor , bratara.
• Daca a avut loc ruperea sau desfacerea carcasei produsului si modificarea sau inlocuirea pieselor din interiorul lor.
• Perioada de garantie este de 2 ani de la data cumpararii produsului
• Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei produselor.
• Nu fac obiectul garantiei defectele aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produsului in conditii normale. In cazul ceasurilor cu mecanisme quartz bateria este montata inaintea plecarii din fabrica, de aceea perioada ei de functionare din momentul vanzarii poate fi inferioara celei de garantie.
Schimbarea bateriei se va face doar la un service autorizat.
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 15 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 15 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator. Dupa acest termen produsele comandate nu pot fi returnate decat in cazul in care sunt defecte.

Returnarea sau refuzarea marfii

Vanzatorul garanteaza ca produsul primit este cel a carui poza este expusa pe site si corespunde caracteristicilor. Puteti solicita detalii suplimentare inainte de comanda.

Refuzul nejustificat de receptie a bunurilor comandate de catre Client si implicit a efectuarii platii catre companie da dreptul acesteia sa solicite de la Client repararea tuturor prejudiciilor cauzate, inclusiv plata beneficiilor de care compania a fost lipsita.

Informatii legislative
• Legea comertului electronic – 365/2002;Ordinul 16/2003 al MCTI privind procedura de avizare a instrumentelor de plata cu acces la distanta, de tipul aplicatiilor Internet-banking sau home-banking;
• Legea 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta;
• Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta;
• Hotarirea Guvernului nr. 1308 din 11/20/2002 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 365/2002 privind comertul electronic;
• Legea privind clauzele abuzive incheiate intre comercianti si consumatori, nr. 193/2000;
• Legea pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date – 677/2001;Ordin nr. 1453 din 1 martie 2001 privind ocupatia de Designer pagini web;
• Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe;
• Dispozitii privind Prevenirea si combaterea criminalitatii informatice (Titlul III din Legea 161 din 19/04/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei – Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 279 din 21/04/2003).

Returnarea produselor?

Politici de returnare – Hivas.ro

Produsele achizitionate se pot returna conform O.G. 34/2014.

Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator.

 

La Hivas.ro produsele se pot returna in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc).

RETUR GRATUIT

Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand una din urmatoarele metode: SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuata prin urmatoarele metode: ramburs sau predare personala la punctele de lucru Hivas.

Exemplu de returnat produs prin curier: Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs prin Fan Courier:

  1. Trebuie sa sunati la curier Fan Courier 9336 , sa le transmiteti ca aveti de livrat un colet .
  2. Ambalati produsul intr-o cutie corespunzatoare si asigurati-l astfel incat sa fie livrat in conditii optime.
  3. Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca solicitati pentru primirea banilor inapoi, acestia se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: retur@hivas.ro unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia..
  4. 4. Date returnare:
  • Adresa: str. George Cosbuc, nr. 251, incinta Shopping City Galati
  • Adresa de mail: orologerie@hivas.ro
  • Telefon: 0742 435 966
  • Program de lucru : Luni-Vineri 09:30- 17:00Suma inapoiata nu include transportul. Hivas S.R.L isi rezerva dreptul de a supune produsul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 2 zile.  In cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul  confirmarii autenticitatii produsului.In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. HIVAS S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea produsului cu altul, se va returna contravaloarea produsului, conform conditiilor aratate mai sus.
  • Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte:
  • Produsul va fi returnat impreuna cu factura de achizitie si certificatul de garantie in original.
  • Trebuie mentionat ca termenul legal de returnare a banilor este de 30 zile.

Cum platesc?

Plata se face ramburs.

Contravaloarea coletului se plateste curierului care livreaza. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.

Livrarea

Livrarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei

Modalitati livrare produse
Livrarile se fac zilnic (Luni – Vineri) intre orele 10:00 si 17:00.
Livrarea se efectueaza, prin intermediul firmei de curierat FAN Courier
Pentru localitatile care se afla in afara retelei FAN COURIER – Nu se livreza.

Comenzile mai mari de 300 lei beneficiaza de transport gratuit.
Valoarea transportului – 18 lei in toate locatiile FAN
Termenul de livrare
In mod obisnuit, pentru comenzile emise luni-vineri, pana in ora 15:00, termenul de livrare al produselor afisate in magazinul www.hivas.ro este de aproximativ 24 ore in toate locatiile FAN Courier.
In cazurile in care produsele comandate nu se afla pe stoc, veti fi contactat pentru a vi se confirma termenul de livrare.
In conditii speciale termenul de livrare poate fi depasit, dar va vom anunta in prealabil despre aceasta situatie.
Orice termen de livrare sau promisiune oferita direct dumneavoastra de catre reprezentantii firmelor de curierat rapid este relativa si trebuie considerata ca atare, Hivas nu isi asuma nici o raspundere pentru aceste promisiuni.
La livrare, produsele pot fi insotite de urmatoarele documente:
• factura fiscala in original,
• certificate de garantie emise de producatori sau importatori (daca este cazul),
• instructiuni /manual de utilizare.
Produsele se livreaza in ambalaj. Nu garantam disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate in magazinul www.hivas.ro, din acest motiv ne asumam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta a importatorului/producatorului sau daca acesta nu il mai are in stoc.

Primirea produselor
Va rugam sa verificati coletul inainte de preluare si este de preferat sa il deschideti in fata reprezentantului firmei de curierat. In cazul in care este deteriorat, nu preluati si va rugam sa ne anuntati. Orice reclamatie referitor la starea fizica a coletului dupa plecarea curierului, nu mai este valabila.

Despre Hivas

S.C Hivas SRL –  Companie infiintata in anul 1994 – Importator si distribuitor de ceasuri si accesorii GSM.

Reclamatii

Daca ati avut dificultati in relatia cu Hivas va rugam sa ne transmiteti feedback-ul dvs.

Orice conflict aparut intre client si companie se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila. Daca problema dvs. nu poate fi rezolvata cu ajutorul persoanei de contact cu care discutati, ne puteti scrie pentru o solutionare corecta la email : reclamatie@hivas.ro, persoana de contact: Zoe Paun. Veti primi raspuns in 1-2 zile lucratoare.

Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre:

Livrarea, Returnarea sau Shimbarea produselor

Modalitati livrare produse
Livrarile se fac zilnic (Luni – Vineri) intre orele 10:00 si 17:00.
Livrarea se efectueaza, prin intermediul firmei de curierat FAN Courier ( Valoarea transportului – 18 lei in toate locatiile FAN)
Pentru localitatile care se afla in afara retelei FAN COURIER EXPRESS se percepe un cost suplimentar (plic, colet) de 0,80 ron +tva, pentru fiecare km efectuat în cazul expeditiilor.
Comanda minima este de 50 lei ( TVA inclus )
Termenul de livrare
In mod obisnuit, pentru comenzile emise luni-vineri, pana in ora 15:00, termenul de livrare al produselor afisate in magazinul www.hivas.ro este de aproximativ 24 ore in toate locatiile FAN Courier.
In cazurile in care produsele comandate nu se afla pe stoc, veti fi contactat pentru a vi se confirma termenul de livrare.
In conditii speciale termenul de livrare poate fi depasit, dar va vom anunta in prealabil despre aceasta situatie.
Orice termen de livrare sau promisiune oferita direct dumneavoastra de catre reprezentantii firmelor de curierat rapid este relativa si trebuie considerata ca atare, Hivas nu isi asuma nici o raspundere pentru aceste promisiuni.
La livrare, produsele pot fi insotite de urmatoarele documente:
• factura fiscala in original,
• certificate de garantie emise de producatori sau importatori (daca este cazul),
• instructiuni /manual de utilizare.
Produsele se livreaza in ambalaj. Nu garantam disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate in magazinul www.hivas.ro, din acest motiv ne asumam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta a importatorului/producatorului sau daca acesta nu il mai are in stoc.

Primirea produselor
Va rugam sa verificati coletul inainte de preluare si este de preferat sa il deschideti in fata reprezentantului firmei de curierat. In cazul in care este deteriorat, nu preluati si va rugam sa ne anuntati. Orice reclamatie referitor la starea fizica a coletului dupa plecarea curierului, nu mai este valabila.

Conditii de returnare
Produsele achizitionate prin intermediul magazinului www.hivas.ro se pot returna conform O.G.130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la data livarii produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea ( FAN COURIER). Costurile de transport NU sunt suportate de catre noi. Hivas va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Vanzatorul garanteaza ca produsul primit este cel a carui poza este expusa pe site si corespunde caracteristicilor. Puteti solicita detalii suplimentare inainte de comanda.

Refuzul nejustificat de receptie a bunurilor comandate de catre Client si implicit a efectuarii platii catre companie da dreptul acesteia sa solicite de la Client repararea tuturor prejudiciilor cauzate, inclusiv plata beneficiilor de care compania a fost lipsita.
Produsele primite defecte
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a magazinului www.hivas.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Deschiderea coletului la livrare?

Serviciul Deschidere Colet la Livrare –  Hivas.ro

Serviciul de deschidere a coletului la livrare consta in verificarea interiorului coletului inainte de a plati curierului suma datorata pentru produsul comandat. In cazul in care produsul este conform asteptarilor tale, faci plata catre curier, conform planului. In cazul in care produsul nu este ceea ce te astepti, predai coletul catre curier si iti retii banii. Daca plata a fost facuta online sau in avans, este nevoie sa ne anunti pentru a putea stabili impreuna daca doresti sa iti alegi un alt produs sau daca doresti ca banii sa iti fie returnati.

Acest serviciu este disponibil numai pentru cei care solicita aces lucru, specificand la detalii ca doresc sa verifice coletul inainte de a plati.

Costul acestui serviciu este de 5 lei/colet.

Ceasurile sunt originale?

Cu noi beneficiati de garantia autenticitatii! Toate produsele comercializate prin HIVAS.ro  sunt importate direct de la furnizori autorizati iar calitatea acestora este certificata de catre producatori si furnizori.

Sunt securizate datele personale din contul utilizatorului?

Accesarea website-ului HIVAS.ro se face prin utilizarea protocolului HTTPS ce adauga un nivel de confidentialitate comunicatiilor intre server si dvs. Utilizarea acestei tehnologii ofera un grad mai mare de confidentialitate si de siguranta pentru informatiile din cadrul website-ului, reducand riscul ca acestea sa fie interceptate si utilizate de o terta parte.

Conditii Generale

Toate preturile si toate costurile din cadrul website-ului se vor exprima in RON si vor include TVA (19%).

Prin generarea optiunilor de cumparare/comanda si de acceptare a tuturor Termenilor si conditiilor, Clientul se obliga sa plateasca pretul produsului comandat si HIVAS se obliga sa livreze produsul in stare conforma, noua si ambalata, la adresa din Romania comunicata digital de catre Client in cadrul website-ului.

Utilizatorul se obliga sa completeze digital, integral formularele website-ului cu date reale, actuale, corecte si complete. In cazul in care Hivas constata ca utilizatorii au furnizat date nereale, neactuale, eronate sau incomplete, care i-au adus prejudicii, poate angaja raspunderea civila sau penala a Clientului dupa caz.